نیوورا نوشیدنی های ارگانیک آلوئه ورا

برندها

هم اکنون محصولات شرکت اکسیر شرق شامل انواع نوشیدنی های آلوئه ورا، پودر ،ژل و عصاره آلوئه ورا با برند نیوورا تولید می شود و در داخل و خارج کشور قابل ارائه است.

شرکت تولید آبمیوه پالپ دار آلوئه ورا

شرکت اکسیر شرق ارمغان طبیعت، با شماره ثبت ۶۶۸۴۱ کار خود را آغاز نمود. ما به صورت کاملا تخصصی  از دانش فنی و علمی اساتید دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی بهره بردیم تا در زمینه کشت، تولید و فرآوری آلوئه ورا گام جدیدی برداریم و توانستیم بستر تولید و کارآفرینی بزرگی در شرق کشور ایجاد نماییم .

با توکل بر خدای متعال و مدد از امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس، کشاورزان را به کشت این محصول آموزش دادیم تا محصولات نمونه و ارگانیک آلوئه ورا را تولید کنیم.

کشت آلوئه ورا

در طی چند سال کشت گلخانه ای و انجام کارهای تحقیقاتی به این نتیجه رسیدیم که کاشت این گیاه صرفه اقتصادی دارد، به شرط اینکه بتوان فرآوری مناسب و به روز و با کیفیتی داشته باشیم.

در کشت این گیاه، اصل را بر کشت ارگانیک و ترجیحا گلخانه ای آن قرار دادیم. این گیاه را در هر نوع شرایط آب و هوایی و هر نوع خاک و آبی می توان تولید کرد و طبق آزمایشاتی که در آزمایشگاه های داخل کشور و آزمایشگاه تخصصی شرکت بادی رسپکت فرانسه انجام شد، ژل خالص آلوئه ورای تولیدی در ایران، دارای بالاترین ماده موثره نسبت به اقلیم های دیگر بود.

صنعت

تبلیغات زیادی از خواص و کاربرد محصولات فرآوری شده این گیاه در رسانه ها و فضای مجازی دیده ایم، اما ما سعی نموده ایم که آنها را به واقعیت تبدیل کنیم. واقعیتی که در محصولات ایرانی کمتر می توانستیم مشاهده کنیم.

از دانش بومی و فرامنطقه ای برای ساخت دستگاه های خط تولید ژل و پودر تصفیه شده آلوئه ورا استفاده کردیم و در انواع نوشیدنی ها و شربت ها موفق به تولید محصولاتی متفاوت شدیم.