aloevera for animals
استفاده از آلوئه ورا بعنوان مواد خوراکی دام و طیور
۱۶ مهر, ۱۳۹۹
گلخانه ۴۰۰۰ متری
اضافه شدن گلخانه ۴۰۰۰ متری به مجموعه ی گلخانه شرکت نیوورا
۱۶ مهر, ۱۳۹۹
نمایش همه

بچه ها و آلوئه ورا

استفاده از آلوئه ورا برای بچه ها جالب است زیرا ملایم است و سریع کار می کند! با وجود خراش ، بریدگی ، گزش ، آفتاب سوختگی و ناراحتی های گوارشی که بچه ها با آن بزرگ می شوند – هر قفسه داروی گیاهی در خانه به آلوئه ورا احتیاج دارد. این گیاه باستانی هزاران سال است که توسط خانواده های سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و برای داخل و خارج بدن کودکان و نوجوانان ایمن و تسکین دهنده است.

aloevera for digestion of kids

aloevera for digestion of kids

نکات برجسته آلوئه – درون و خارج

  • تاثیر سریع
  • آب میوه ها ی آلوئه ورا (عشق بچه ها)
  • کمک به هضم و محافظ پوست
  • افزایش انرژی و شادابی روزانه
  • دندان ها و لثه محکم و سالم
  • سلامتی بدن

تنها چالش آلوئه ورا این است که می تواند مدفوع را نرم و سم زدایی کند .این خبر برای اکثر مردم خبر خوبی است اما برای برخی افراد ممکن است آلوئه ورا کمی اسهال یا مدفوع شل ایجاد کند . همیشه در صورت بروز این مشکل مقدار روزانه را کاهش دهید، هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند. توجه: بهترین استفاده در سنین بالای ۱۲ ماه است.

….. هر شش نوه من از ژل آلوئه ورا برای رفع یبوست در زمان شیرخواری استفاده کردند (فقط مقدار ناچیزی مانند یک نوک انگشت تمیز یا یک سی سی با سرنگ اندازه گیری) ، والدین آنها با بزرگ تر شدن بچه ها مقدار مصرف آلوئه ورا را هم برای آنها بیشتر کردند. این امر به ویژه زمانی که آنها با مدرسه ، ورزش و زندگی پر مشغله مشغول می شوند بسیار عالی است. بگذارید فقط بگویم که نوه های من به اندازه بسیاری از کودکان در سنین خود ، سرماخوردگی ، آلرژی یا سایر مشکلات ریوی ندارند – آنها سالم تر می مانند!

امنیت و سلامت آلوئه ورا

کودکان می توانند با خیال راحت آلوئه ورا بنوشند! این گیاه طبیعی ترین و ایمن ترین گیاه سنتی است که به شکل آب میوه برای کودکان و همچنین برای بزرگسالان و حتی حیوانات خانگی در می آید.

مردم از سراسر جهان با آلوئه ورا که در خانه هایشان استفاده می شود بزرگ شده اند و چندین نفر دستور العمل ها و کاربردهای مورد علاقه خود را با من در میان گذاشته اند. مادری از مکزیک برگ آلوئه ورا را می گرفت و ژل را با قاشق خارج می کرد(بسیار تلخ)  و گاهی عسل اضافه می کرد. آنها هر روز در فصل سرما یک قاشق غذاخوری به کودکان می دهند. این فعالیت مرا به یاد راهی می انداخت که مادران کودکان را تعقیب می کردند تا یک قاشق روغن کبد ماهی به آنها بدهند . اما  امروزه نوشیدنی آلوئه ورا با طعم عالی و با کیفیت در دسترس است بنابراین نیازی نیست که گیاهان خود را پرورش دهید ، فقط مطمئن شوید که من به خواننده یادآوری کرده ام از محصولی که بیش از حد فیلتر نشده است استفاده کند تا بیشترین مزایا را داشته باشد!

نوشیدنی آلوئه ورا موهیتو

نوشیدنی خالص آلوئه ورا

 

دانشمندان در حال تحقیق در مورد آلوئه ورا ۱۵ گروه خانوادگی را لیست می کنند که شامل:

  • ویتامین ها
  • مواد معدنی
  • آنزیم ها
  • آمینو اسید
  • اسیدهای چرب و اسیدهای اوریک
  • پلی ساکاریدها
  • آنتراکوئینن ها  (Aloin)
  • استروئیدها و استرول ها
  • مواد لکتین
  • جیبرلین ها
  • ساپونین ها
  • اسید سالیسیلیک

 

محصولات با کیفیت آلوئه ورا در صورت رقیق نشدن تا ۱۰۰ ماده فعال (از جمله ۱۴ ماده معدنی که از الکترولیت ها در بدن پشتیبانی می کنند و مواد معدنی را ردیابی می کنند) است. آلوئه ورا با طعم آب میوه ۱۰۰٪ خوشمزه در دسترس است که فقط با فروکتوز شیرین شده و کودکان بیشتر می خواهند!

رشد کودکان در بدو تولد کامل نشده و به غذاهای غنی از مواد مغذی با کیفیت تا ۲۱ سالگی نیاز دارند. آنها اغلب عملکرد خوبی از هضم و ایمنی ندارند.از تولد تا ۲۱ سالگی تغذیه با سیستم هضم قوی کلیدی است . بنابراین تمام تلاش خود را انجام دهید تا یک رژیم غذایی مغذی برای کودکان خود با پروتئین ، سبزیجات و میوه هایی که میان وعده هایی سالم تر هستند ، تنظیم کنید. قندهای تصفیه شده ، فست فودها را کم نگه دارید و خودتان ببینید که کودکان و آلوئه ورا چگونه با هم کنار می آیند!

 

مالیدن ژل آلوئه ورا روی پوست

آلوئه ورا یک گیاه معدنی غنی از مواد معدنی است که از هزاران سال پیش برای کودکان و بزرگسالان به طور سنتی روی پوست استفاده می شود. عوامل طبیعی رشد بی خطر ، ضد میکروبی و عوامل ضد التهابی در ژل یافت می شوند که با هم کار می کنند تا تحریک کنندگی را تحریک کرده و پوست را به طرز معجزه آسایی پشتیبانی کنند. تسکین آفتاب سوختگی یا سایر مشکلات پوستی ممکن است با آلوئه ورا آسان و سریع باشد!

به نظر می رسد که بثورات پوستی به علت تعادل pH پوست  به آلوئه ورا (مخلوط با لوسیون مرطوب کننده) برای تسکین واکنش نشان می دهد. تصور می شود PH پوست کمی اسیدی باشد اما اغلب ممکن است این تغییر PH از یک رژیم غذایی ضعیف یا ضعف عملکرد گوارشی تغییر کند.

ژل استابیلایز آلوئه ورا نیوورا

آلوئه ورا استابیلایز ژل

منابع:

(۱) ۲۰۰۳ Physicians reference only have information on the “drug laxative Aloe Vera” that is a purgative to the bowels. [Properly processed Aloe Vera Juice in its whole form does not deplete children or adults of electrolytes because it contains minerals which add to electrolytes.

(۲) ۱۹۹۷ University of San Antonio, TX., Health Science Center, Mammals Showed No Toxicity Drinking Aloe Vera Daily – 4 year study.Greater longevity of the mammals who drank Aloe Vera compared to Controls.]

(۳) ۱۹۹۷ Aloe Vera – A Scientific Approach, Robert H. Davis, PHD. Aloe Vera does not contain any cancer or mutagenic substances. In other words it is 100% safe for children and adults yet use caution with diarrhea. The FDA study that showed cancer development in mice was due to the chronic diarrhea/inflammation confirmed by Japanese researchers.

(۴) ۲۰۱۲ Beyond Gluten Intolerance – GIS, Chapter 9 Healthy Kids, BookMasters Inc., Ashland Ohio, Masterson Koch, K., Friends Helping Friends, PO Box 710759, Santee, CA, 92072.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *